vrijdag 10 augustus 2007

berichtje

hier weer een berichtje van deze kant van de computer. Het was een rustig weekje met scrapbooken. Ik ben deze week twee keer wezen scrappen met de overbuurvrouw. Doordat de scrapbookwinkel in het dorp dicht is ben ik op dit moment bezig met het verwerken van mijn oude scrapbookvellen en embellisments aan het opwerken. Ben van plan om eerst maar eens wat oude vellen op te werken en dan weer naar nieuwe vellen te kijken, vraag me af of ik dat kan volhouden, want als ik meestal nieuw papier zie wil ik het hebben. Ondertussen heb ik 2 bakken vol met vellen waarvan ik sommigen al vanaf dat ik aan het scrappen ben heb.
Verder heb ik deze week veel op het Internet gekeken naar cartridges voor mijn cricut. Ik wil er 1 of 2 bij hebben en weet niet welke. Ik heb al een paar gezien die ik wel leuk vind, maar er is er geen 1 die er voor mij boven uitspringt en om nu 1 te kopen die ik maar een paar keer gebruik en er dan zat van ben. Dat ben ik ook niet van plan. verder heb ik ook veel in de nieuwe cmf gebladerd er staan wel weer een aantal tips in die zeker zal gebruiken.


Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: