donderdag 16 februari 2012

nog een paar lo's



nog een lo, volgens mij al één van de laatsten, maar ik heb het idee dat ik er nog veel meer had gemaakt. Moet de albums maar bij langs lopen om te kijken welke ik nog niet heb laten zien.

Deze lo was er ook één waar ik snel mee klaar was en waar ik ook tevreden over ben.
Het werkt voor mij op dit moment erg goed als ik in tijdschriften blader en daar de ideeën uithaal (liften dus), de pagina's zien er altijd wel anders uit dan het origineel.

De foto's op deze lo zijn voor mij wel heel speciaal. Na jaren niet geschaatst te hebben ben ik 2 jaar geleden met Peter en Stijn gaan schaatsen. Ik had nog maar 1 slag op het ijs gedaan of ik lag er al en vond dat mijn pols wel erg zeer deed, maar we zijn geen mietjes dus gewoon weer schaatsen. Na verloop van tijd toch maar stoppen en na een telefoontje naar de doktersdienst werd me meegedeeld dat het wel gekneusd zou zijn en dat ik er maar rustig aan mee moest doen.
s'Maandags toch maar even naar het ziekenhuis en bleek mijn pols gebroken te zijn. Wat een verlichting toen er gips omheen zat.


Gebruikte materialen zijn:

* wit, blauw, groen cardstock;
* designvel (?);
* witte nietjes;
* sneeuwvlok stickers;
* lint;
* dymotang.

Geen opmerkingen: