woensdag 15 februari 2012

Hulp Piet Stijn

vandaag was een heerlijke dag met een goed gevoel. Vanochtend op tijd van bed af, is handig met de kinderen hou je soms een beetje vrije tijd over. En toen de kinderen verzorgd en het ontbijt hadden gehad ben ik lekker in het hh bezig gegaan. Nienke haar klerencollectie opgeruimd en wat er teveel was en waar ze uitgegroeid was heb ik naar de buren gebracht want hun dochter had er belang bij. Heeft zelf een dochtertje wat twee maten kleiner dan Nienke is. En wat is er dan mooier om er iemand blij me te maken die het wel kan gebruiken.

Nadat Peter thuis geweest was om een broodje te eten, Nienke de fles gehad had en Stijn de nodige aandacht had gehad zijn we aan de knutsel gegaan. Oma schoof ook lekker aan en het werd een gezellige middag. Ook voor mij, want ik heb één lo afgekregen en zelfs vanavond nog
één voor 50%.
Deze lo staat nog niet op de foto maar dat komt later wel.
Nu wil ik eerst één laten zien van afgelopen sinterklaas.

Hulp piet:



Gebruikte materialen zijn:

* wit, groen cardstock;
* designpapier;
* stickerletters bg;
* knoopjes;
* borduurgaren;
* chipboaard hartjes;
* veer;
* witte verf;
* cricut.

Het is een eenvoudig pagina, maar dat heeft ook wel iets.

Tot gauw,
Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: