dinsdag 22 november 2011

de eerste twee l.o.

hé hé eindelijk heb ik foto's gemaakt van de lo's die ik heb gemaakt over onze eerste vakantie met zijn vieren. De eerste week van oktober zijn we een midweekje in Epe geweest. We hebben niet veel gedaan, want je bent er kort en Nienke wil haar rust ook nog hebben. We zijn dan ook 1 dag in de Apenheul geweest en voor de rest hebben we lekker genoten. Zie hier het resultaat.





Gebruikte materialen:
(geld voor alle l.o.'s)

* verchillende kleuren cardstock;
* designpapier;
* dymo lettertang;
* cricut;
* sterretjes;
* vlinders;
* stempals;
* knoopjes;
* borduurgaren;
* pareltjes.

Op alle pagina's heb ik dezelfde sketch gebruikt en voor degene die hier al vaker zijn geweest, zien hem bij elke vakantie voorbij komen.
De kwaliteit van de genomen foto's ligt aan mij. Weet niet hoe ik het voorelkaar heb gekregen om ze zo scheef te fotograveren.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: