donderdag 8 september 2011

trakteren

oké Nienke is dan ondertussen morgen al 7 week, maar doordat Nienke op de eerste dag van Stijn zijn vakantie is geboren heeft hij op de peuterspeelzaal nog niet kunnen trakteren. in overleg met juf doet hij dat morgen. Hij verheugd zich er al echt op en weet ook dat hij mag trakteren omdat hij een zusje heeft gekregen.
De traktaties zijn al gemaakt tijdens mijn zwangerschap en Stijn heeft op zijn manier toen ook echt geholpen.

Maar waar trakteer je op.
Aangezien Stijn zelf dol is op bellenblazen leek mij dat wel een leuk cadeautje. Op internet vond ik een site waarop allerlei cadeautjes stonden om op de peuterspeelzaal cadeau te doen en waar ze een label stond die je met tekst aan kon passen aan de situatie en waar de achtergrond roze of blauwe muisjes waren. Ideaal. Nadat ik 15 labels had uitgeprint, gesneden en opgeplakt had en van te voren de tekst door Peter had laten controleren.
Zei hij doodleuk er zit een fout in de tekst. Ik geloofde het niet, maar na controle bleek er echt een e te zijn vergeten. Nou toen ben ik maar overnieuw begonnen.



De tekst is: hoera Stijn heeft een zusje en ze heet Nienke



Een mandje met 15 bellenblazers.

Ben erg benieuwd hoe het morgen op school gaat, maar Stijn kennende heeft hij er alleen maar plezier in en dat is natuurlijk goed.
Ik zal proberen om Stijn morgen nog met het mandje op de foto te krijgen en deze foto's volgen dan snel.

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

Cora Hoekstra zei

wat heb je dit leuk gedaan!!!