zaterdag 3 september 2011

balen

Oke het is niet alleen van de laatste tijd maar ik/hij had er al langer last van. Het probleem is dat mijn cricut het soms dagen achter elkaar doet en dan zonder dat je er iets aan gedaan hebt doet hij het niet meer. Wat er aan de hand is weet ik niet heb het idee dat er stof in het apparaat zit. Ondertussen heb ik ook al een tijd het snoer van een vriendin gebruikt, maar daar werd het ook niet beter van.
Net nu ik allerei dingen wil uitsnijden stopt hij er natuurlijk mee en dat terwijl hij het gisteren nog deed.
Ik heb al uitgezocht wat een nieuwe kost, maar het geld ligt op dit moment niet voor het oprapen. Maandag eerst maar even met Kars bellen wat ze voor me kunnen betekenen, want de winkelier waar ik hem gekocht heb vond dat ik hem maar gewoon mooest opsturen en dat zonder afspraken over wat het gaat kosten of tot welke ze prijs mogen repareren. Nou het is een cricut uit de eerste serie van cricuts in Nederland en misschien is hij wel niet meer waard om te repareren en ik neem aan dat de garantie ook al is verlopen.
Mocht er nou niks aan te doen zijn dan wil mijn vader er misschien wel even naar kijken en dan is het te hopen dat hij het probleem vind en kan repareren.

Maar voor nu is het vooral BALEN.

Tot gauw.

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi, ik ben wel benieuwd of je je cricut hebt laten maken? mijn cricut doet het ook niet meer. Ook de eerste serie. Jammer