zondag 25 september 2011

alweer en berichtje

Hier ben ik alweer. Merk dat ik op dit moment lekker tijd heb om te scrappen en dan ook aardig wat l.o.'s af krijg het belangrijkste hoe me dit lukt is natuurlijk dat ik nog steeds zwangerschapsverlof heb en daardoor toch meer tijd heb om te scrappen. Dit ondanks dat Nienke er is en natuurlijk ook veel aandacht vraagt, maar op dit moment ben ik erg huiselijk en ook op tijd van bed af en vaak er pas laat op en dat levert extra tijd op.

Maar gisteravond heb ik een lo afgekregen die al voor 75% klaar lag en vandaag heb ik ook een lo gemaakt en dit is er een die gaat over een cadeau die we bij de geboorte van Stijn hebben gekregen maar waar we nog geen lo van heb gemaakt. Kan dus mooi deze lo liften.

Lo nummer 1:



Gebruikte materialen zijn:

* rood en wit cardstock;
* 2 soorten designvel;
* diverse bloemetjes;
* dymotang;
* knopen;
* borduurgaren;
* strassteentjes.

Lo nummer 2:

Dit is een lo die gaat over het geboortebrood die we bij de geboorte van Nienke hebben gekregen.
Het is een heerlijk krentenbrood gevuld met suiker en amandelspijs en opgespoten met crème en versierd met muisjes en snoepjes. Hij werd afgewerkt met Nienke haar naam geschreven op ouwel. We hebben er lekker van genoten.




Gebruikte materialen zijn:

* bruin en wit cardstock;
* Bo Bunny Design vel (roze papier);
* labeltjes;
* stabilopen;
* chipboardfiguren;
* randpons;
* lint;
* bloemetjes;
* strassteentjes;
* glimmermist.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar ik heb ze buiten gemakt op een moment dat het al schemerig werd. Volgende keer beter.

Groetjes en tot later.
Jacqueline

Geen opmerkingen: