zondag 31 oktober 2010

projekt 1

hier de foto's van het eerste project. Het is een boekje (waar later nog een doosje bij volgt).



de eerste foto laat een detail zien van een label waar we een template voor kregen, je kon hem afdrukken en dan de foto's erop plakken. Ik heb ervoor gekozen om ze op een sheet te printen en straks kan ik de foto's erop of eronder te plakken.
Weet nog niet welke foto's ik erin wil gebruiken denk aan foto's van afgelopen winter of van onze zomervakantie. Geluk bij een ongeluk de printer was bijna op en de afdruk is een beetje groen bruin geworden. Zelf vind ik het prachtig.



Het complete plaatje.



De voorkant met nog kleine labeltjes waar een titel opgemaakt kan worden.



Op deze pagina heb ik met flosdraad (ja dat wat je voor je tanden gebruikt) lijntjes gespannen waar ik straks nog een paar kleine foto's achter kan plaatsen.
Ik vond dit 1 van de vele leuke nieuwe dingen, waar ik nooit bij stil had gestaan.



De achterkant.

Veel liefs Jacquline

Geen opmerkingen: