zondag 20 juni 2010

kookschrift

Afgelopen weekend heb ik 14 kookschriftjes gemaakt. De dochter van onze oppas geeft woensdag een verjaardagskookfeestje. En het leek haar moeder leuk om een kookboekje met recepten meegeven aan elk vriendje/vriendinnetje die komt.
Aangezien ze er een beetje mee omhoog zat hoe ze het moest doen heb ik me aangeboden en heb ik dit weekend af en toe er aan gewerkt en al zeg ik het zelf ben erg tevreden met het eindresultaat.
Hopelijk de oppas en haar dochter morgen ook.
Het enige puntje van zelf kritiek is dat er plastic ringen inzitten en geen metalen, maar helaas kan ik zelf alleen met plastic doen.

Morgenavond mijn scrapkamer "even" goed opruimen en dan dinsdagavond heb ik een lekkere scrapavond.
Heerlijk ik heb al weken niet gescrapt en kan me er nu al op verheugen



Een meisjes kookschrift!



Een jongens kookschrift!



Alle 14 kookschriften. 11 Meisjes en 3 jongens.

Groetjes Jacqueline

2 opmerkingen:

jandokan zei

Nou daar heb je goed je best op gedaan...
en met die plastic ringen is toch niets mis...
ziet er erg vrolijk uit!

gr Anja

scrappy jen d zei

Mens!
Wat een werk!
Wat ontzettend lief van je om zoiets te maken voor 14 kids!
Ziet er prachtig uit, hoor! Ik vind die plastic ringen juist lekker fleurig! :)))
Groetjes en een knuf voor de kleine,
Jen.