zondag 16 mei 2010

productief weekje

Afgelopen week heb ik regelmatig een paar minuten en soms een uurtje de tijd gehad om even te scrappen. De verjaardagkalender waar ik mee bezig ben en niet mee verder kwam heb ik even aan de kant geschoven Aankomende week ga ik beginnen met het uitprinten van de foto's. Dit is nog niet de meest gemakkelijke klus en hier heb ik dan ook even de tijd voor nodig. Peter heeft deze week avonddienst en is niet voor 10 uur thuis. Dit zijn dan ook de avonden dat ik aan het scrappen toe kom. Aankomende donderdag hebben Bien ik weer afgesproken om samen een avond te scrappen kijk er nu al naar uit.
Maar nu eerst naar afgelopen week.
Afgelopen week heb ik drie lo's gemaakt, waarvan afgelopen weekend twee.



Gebruikte materialen zijn:

* wit cardstock;
* Basiq Grey designpapier;
* witte chipboard letters (kruidvat);
* lint;
* knoopjes;
* dymo lettertang;
* garen;
* nietjes;

Over de tweede lo heb ik het langst gedaan. Ben over de lo wel tevreden alleen de e van rijden bevalt me niet en hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik me eraan erger. Dan is er maar 1 oplossing "even" veranderen. maar dat doen we wel even (???).



Gebruikte materialen zijn:

* wit cardstock;
* Basic Grey;
* pareltjes;
* borduurgaren;
* rubon letters;
* letters (slee) ?;
* sneeuwpop;
* kopspelden;
* labeltje.

En als laatste een lo die ik in een uurtje af had. Moet er eerlijk bijvertellen dat het zwarte a4 vel ik al een jaar terug gemaakt had en ik alleen de bloemetjes en het labeltje erbij gemaakt heb.



Het labeltje wat verwerkt is in de lo.



Gebruikte materialen zijn:

* zwart en wit cardstock;
* bloemetjes;
* witte pen;
* ringetjes;
* bling bing brads;
* metalen plaatjes;
* Martha Stewart pons:
* lint;
* wit acryl verf.

Groetjes en tot gauw
Jacqueline

2 opmerkingen:

scrappy jen d zei

Hoi lief,
Wat een prachtige LO's!
Supermooi, hoor.
Jammer, dat je niet kunt komen croppen!
Liefs, Jen.

margaret zei

Mooie lay outs. Hier ook favoriet, witte cardstock als basis.

Groetjes Margaret (RL)