zondag 11 april 2010

100 dingen boekje

een tijdje terug heb ik meegedaan aan een scrapdag via het royallemonforum. Op de dag zelf zat ik nog in het gips en wou het scappen niet, maar beetje bij beetje is het album af gekomen.
Er zijn nog twee dingen die moeten gebeuren en dat is een pareltje met speldje op de voorkant plakken en aangezien ik veel van de blokjes met tekst s'avonds heb geschreven is het structuur van het papier niet helemaal goed en moet ik nog eventjes een nieuw blokje over heen plakken.

Het boekje heeft het thema meegekregen van 100 dingen uit mijn eerste levensjaar.
Het was heel leuk om te maken aangezien Peter en ik er af en toe over hadden en we vele dingen het zelfde dachten. Of dat Peter midden in de nacht zei heb je ook aan zijn eigenaardige teentjes gedacht (nou nee).
Ook staan er zoveel dingen in waar hij later hopelijk met een glimlach naar kijkt.

De volgorde van het plaatsen van de foto's is in omgekeerde volgorde.















Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Hoi meis,
Wat een schattig boekje!
Dat wordt smullen voor die kleine man als hij later groot is!
Groetjes, Jen.