dinsdag 2 februari 2010

weekendje Hof van Saksen

Aangezien Peter en ik afgelopen maand iets te vieren hadden en het toen niet lukte om weg te gaan. Zijn we afgelopen weekend een weekendje weg gegaan. We hadden een wintersportweekend in Drenthe geboekt, maar dat het ook zo winters zou worden hadden we niet gedacht. Hoef het verder denk ik niet uit te leggen want de beelden zeggen genoeg.



de straat waar we aan "woonden"



Achterkant boerderijtje.



Ijsspegeltjes aan het rietendak.



Voorkant van het boerderijtje

Het was een heerlijk weekend en we hebben dan ook zeer genoten van het park en zijn faciliteiten, het weer, de natuur (sneeuw sneeuw en sneeuw en zoals Peter zei hij heeft geen stukje groen op het park gezien), het boederijtje (we willen er wel vast in wonen).
Gelukkig had Stijn het er ook naar zijn zin.



Stijn op de fiets.



Stijn in het ballenbad.



Stijn in de sneeuw.



Stijn in het zwembad.



Stijn nog een keer in het zwembad.

Eigenlijk had ik deze blog bedoeld om alles over mijn srappen te vertellen en af en toe iets te vertellen over mijn prive leven, maar op dit moment plaats ik steeds "prive" dingen en dan vooral foto's het houdt niet in dat ik niet aan het scrappen ben, want dat doe ik op dit moment zeker op elk vrij momentje en zeker op de dinsdagavond samen met Bien.
Er zijn op dit moment nog geen foto's van l.o.'s aangezien de foto's voor op l.o.'s nog niet zijn afgedrukt. Maar als ik volgende week er tijd voor heb laat ik ze afdrukken, deze week lukt het zeker niet meer.

Ook heb ik me op gegeven om een gehele dag te gaan scrappen. Op het Royal Lemon Forum organiseren ze een dag lang scrappen terwijl je lekker thuis scrapt en ondertussen ben je met zijn allen online. Voor de dag zelf staan er 4 of 5 projecten op het programma. Van te voren krijg je een lijst met dingen die je nodig bent, je bepaalt zelf je papier, embellisments lintjes, knoopjes.
Het lijkt mij een perfecte dag om een keer de gehele dag te scrappen en het leuke is Peter is de gehele dag thuis vvor Stijn.

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Hoi happy family,
Wat een heerlijke foto's! Wat hebben jullie heerlijk genoten en wat lijkt Stijn toch op zijn papa!
Heel veel liefs,
Jen.