dinsdag 29 december 2009

Zomeralbum

Zo op het laatst van het jaar vond ik dat ik wel erg weinig van mijn lo's heb laten zien het afgelopen jaar.
Daarom wil ik voor het einde van het jaar mijn lo's erop zetten die ik het afgelopen jaar heb gemaakt zodat we in het nieuwe jaar weer fris beginnen.

Als eerste heb ik onze zomervakantiealbum gefotografeerd. dit album had ik voor onze vakantie al klaar op de foto's na. Ik heb een l.o. genomen en deze steeds weer op een andere manier gebruikt en de gehele lijn van little yellow bicycles (travel) gebruikt.
De meeste foto's heb ik in het zwart wit laten afdrukken (altijd de goed passend bij het papier) en allemaal bijgesneden op formaat 9 bij 9 cm gesneden.

De foto'szijn helaas wel van laatste pagina naar eerste pagina geplaatst.

1 opmerking:

Ingrid zei

Wat een leuke lay-outs, Jacqueline. Leuk met al die vierkante foto's.