vrijdag 4 december 2009

Opa's kadootjes

Nog even een paar foto's van Stijn zijn kadootjes voor de opa's die allebei in september jarig waren.
Ik had twee verblikken gekocht. En op een strook cardstock had ik met verf de handen van Stijn op afgedrukt. Deze kunstwerk op het verfblik geplakt en daarna er een tekst op gemaakt en afgewerkt met bloemetjes.
Bij beide opa's kregen we een leuke reactie.
Zie het resultaat:







Verder heb ik van de week nog 1 avond de tijd gehad om te scrappen. Dit was een avond met mijn vaste scrappartner. Heerlijk bezig geweest met het vakantiealbum van afgelopen jaar. Ben op dit moment bezig met het verwerken van de foto's van het weekendje naar Eerbeek.
Je kan het met dit weer bijna niet meer voorstellen, maar het waren echte herfstfoto's.
Aangezien het nog wel weer even kan duren voordat de foto's van de l.o.'s geplaatst worden plaatst ik hierbij een paar foto's van het weekendje.













Ik wens jullie allemaal een fijne Sinterklaas.
Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Hoi Jacqueline,
Wat een geweldige opa-cadeau's! Dat zijn DE CADEAU'S hoor!
Die zullen voor altijd in gebruik blijven!
Wat is Stijn ook al weer een vent, he?
Het gaat allemaal VEEL en VEEL TE SNEL!
GENIETEN dus!
Groetjes, Jen.