donderdag 31 december 2009

l.o. 1

Zoals beloofd wou ik al mijn 2009 l.o.'s plaatsen voor 2010 en toen ik vanmiddag aan het foto's makken was dacht ik het red het wel en nu ontdek ik dat ik vele l.o.'s er dubbel erop heb staan en andere waarvan ik dacht dat ik ze er op had staan kan ik nu nergens vinden. Dan moet ik ze er toch in 2010 opgaan zetten.

Ik heb vanavond 13 l.o.'s geplaatst. Sommige l.o.'s zijn een beetje scheef gefotograveerd en ook weet ik van sommigen het designvellen het merk niet meer.



Gebruikte materialen zijn:

* wit en 2 kleuren blauw cardstock;
* designpapier (?);
* cirkels gemaakt met coluzzle;
* sizzix alfabet;
* cuttlebug alfabet;
* stemeplinkt;
* strassteentjes;
* knoopjes;
* borduurgaren;
* primaflowers,

1 opmerking:

jandokan zei

WOW super zeg...
al die LO's zien er helemaal geweldig uit!

jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2010

Groetjes Anja