vrijdag 22 mei 2009

even bij kleppen

Een heerlijk rustig weekje gehad en toch veel met scrappen bezig geweest voor mijn doen dan.
Dinsdagavond heerlijk gescrapt met een kennis die wat tips van mij wou hebben. Nou ik vond het wel gezellig en ik deed zelf ook wat. Al had ik s'middags ook al even gescrapt toen Stijn lag te slapen. Ook heb ik weer eens veel op het internet gesnuffeld. 1 van de dingen die ik dan doe is het kijken, lezen en soms zelf iets typen op de site van Royal Lemon ( een gezellig scrapforum, waar je leuke tips ideeen krijgt en kan geven).
Ook donderdag nog gescrapt en deze week dan ook 1 pagina af gekregen (wordt later wel geshowd). Nu ben ik bezig met scrappen van de foto's van de fotoshoot. Vind dit wel moeilijk, want als ik het nu niet mooi doe ben ik wel een speciale foto kwijt. Maar we gaan er positief tegen aan.

Groetjes en een fijn weekend gewenst.

Jacqueline

Geen opmerkingen: