zondag 26 april 2009

3 lo's

Al heb ik al een tijdje mijn blog niet bij gehouden (al wou ik hem steeds "even" bijwerken), het kwam er maar niet van.
Ondertussen ben ik weer aan het werk. Wat ook goed gaat. We hebben nog geen oppas gevonden voor Stijn, al zijn we wel druk op zoek. Nu passen de oma's veel op en ook zijn tante José vind het leuk om op te passen. Alleen het is de oplossing niet, want we hebben de laatste tijd ook wat vaker oppas nodig gehad en je voelt je dan wel bezwaard om ze te vragen.

Vind de laatste tijd wel dat ik niet genoeg scrap, maar volgens mij vind ik dat ik nooit genoeg scrap. Al heb ik de laatste tijd wel een paar leuke lo's afgekregen. Ik heb nog niet van allemaal een foto gemaakt. Kijk wel veel op het internet en ga ook 1 keer in de 14 dagen naar een crop bij Marja's hobby (niet dat ik altijd veel doe, maar het bezig zijn en het praten over scrappen is ook leuk.
Ook heb ik mijn bureau boven wat groter gemaakt. Als ik mijn crops beneden gaf dan had ik er altijd een grote mdf plaat over de tafel liggen, maar beneden was hij niet meer nodig en nu heb ik hem door Peter naar boven laten slepen zodat mijn bureau een keer zo groot is geworden en ik er ook wat meer dingen op kan laten staan en dan nog genoeg ruimte heb voor mijn werkje. Ook is het mogelijk om er met nog een extra persoon te zitten.



De eerste lo van Stijn is gemaakt met vele dingetjes desingnpapier (merk ?), cardstock blauw, phototurns, strassteentjes, ringetjes, metalen letters en cijfer, rubons, stempel,embellisments, gesp wittepen en lint.



De tweede lo is een lo van Stijn met zijn tante Annette.
Gebruikte materialen zijn 1 designvel (merk ?), cardstock wit en 2 kleuren blauw, knoopjes borduurgaren primaflowers, strassteentjes en stempelinkt



De derde lo is gemaakt van een paar stroken papier van basiq grey en afgewerkt met bloemen, lint en een titel.


Tot een volgende keer.

Groetjes Jacqueline

2 opmerkingen:

scrappy jen d zei

Hoi Jacqueline,
Jammer dat jullie niet dichter bij wonen!
Wij zijn dus een echt Kinderdagcentrum gestart en GOED GEKEURD door de GGD en de gemeente/brandweer!
Ik hoop van harte dat jullie een hele goede oppas zullen vinden voor Stijn!
En...je LO's zijn weer zoooo leukie!
Groetjes, Jen.

nora zei

Hoi Jacqueline,
Wat een schatje zeg.En de lo's vind ik mooi gemaakt.Groetjes Nora