maandag 12 januari 2009

nog een slechte foto



net al de vorige foto is dit ook een slechte examplaar, en voor deze foto geld hetzelfde verhaaltje als bij de andere. Ik denk dat het een kwestie is van even wat meer tijd nemen om een mooie foto te maken en niet zo als ik het nu deed (even snel snel).

Deze foto hebben we gebruikt op het geboorte kaartje van Stijn en deze moet dan ook zeker in zijn babyalbum komen. Het is dan ook de eerste pagina die af is en hopelijk volgen er nog vele, maar op dit moment vind ik scrapbooken nog steeds een leuke hobby. Als ik er mee bezig ben geeft het me rust en vergeet ik de wereld om me heen (op dit moment heb ik natuurlijk wel iets in mijn nabijheid waar ik erg op moet passen en ik merk dat dat gelukkig veel belangrijker is dan scrappen). Afgelopen weekend heb ik een paar keer het idee gehad laat me maar even gaan scrappen, maar er kwam steeds iets tussen. Gisteravond is het me dan ook een halfuurtje gelukt om bezig te zijn. Dat gaf weer zoveel energie dat ik vanmiddag mijn middagslaapje heb overgeslagen en lekker ben gaan scrappen. Hopelijk lukt het me als stijn zo naar bed gaat nog even te scrappen voordat de buurvrouwen op kraamvisite komen.

De gebruikte materialen voor de lo zijn:

* wit en groen cardstock;
* zwart vel van basic grey (weet niet meer welke serie, wel een vrij nieuwe);
* prima flowers;
* knoopjes uit de oude doos;
* knoopjes (hartjes) artemio);
* zwart borduurgaren;
* strassteentjes;
* stans voor de bigshot;
* cutlebug;
* woorden van Creamotion;
* zwarte pen .80 van Stabilo.

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Hallo Jacueline en mannen,
Tjonge, meis...
Wat klinkt dat heerlijk stoer, he?
Jij en ik kunnen het zeggen, he?
Geweldige LO van Stijn!
Leuke, frisse kleurtjes!
Wat groeit dat manneke!
En wat FIJN, dat de kaart zo goed in de smaak is gevallen!
Het is met heel veel liefde gemaakt!
Omdat het jullie zo TOE KOMT!
We begrijpen elkaar wel!
Heel veel liefs en rustig aan doen, he?
Big hug,
Jen.