zaterdag 17 januari 2009

even een foto


Vanmiddag ook nog een paar foto's van Stijn genomen. Dit vond ik zelf wel een mooie. Je ziet dat hij nu al goed aan het groeien is. Hij is nu dan ook al bijna 6 week oud.
Het gaat ook heel goed met hem op een paar krampjes per dag na is het een rustig jongetje (heeft hij dat van zijn vader? dat rustige hoor niet zijn krampjes). Morgen hebben ze ook een paar uur met zijn tweeen. Ik heb kaartjes gewonnen voor een filmvoorstelling (vraag me niet meer welke film, ik weet de titel niet meer, maar de hoofdrolspelers zijn dezelfde als in Titanic (Leonardo di Caprio en ??). En het speelt in de jaren 50) en aangezien Peter bij Stijn wou blijven heb ik mijn zus meegevraagd. Na de voorstelling gaan we nog een hapje eten in de stad. Ik heb er aan de ene kant wel zin in maar aan de andere kant vind ik het ook wel raar dat Stijn niet bij me is. Terwijl Peter zich ook goed red met Stijn. Dus we gaan gewoon genieten en bellen niet te vaak naar huis :)

Groetjes Jacqueline
en voor iedereen een fijne zondag gewenst.

1 opmerking:

Birgit zei

Hoop dat je een leuke avond hebt gehad en niet steeds met je hoofd thuis zat :)
Mooie foto hoor!