zondag 30 november 2008

workshop bij marja's hobby

Nu ik aan het einde van mijn zwangerschap loop, had ik nog wel zin om een workshop te volgen. Gelukkig had Marja nog een leuk doosje in de agenda staan en ik had me dan ook met veel plezier opgegeven. De workshop was afgelopen donderdagavond. Het was een gezellige avond en aan het eind van de avond hadden we een doosje met geheimslotje met verschillende technieken bewerkt. Ben dan ook zeer blij met het eindresultaat. Zie de foto's maar.











De binnenkant is nog niet af. Heb hem al wel zwart geverfd, maar ben van plan om er nog papier tegen aan te plakken. Verder ben ik deze week bezig geweest om de geboorte slinger voor ons kindje af te maken. Hij is bijna klaar, maar mocht hij of zij geboren worden dan kan hij er al wel hangen.

Groetjes en tot gauw
Jacqueline

Geen opmerkingen: