maandag 15 september 2008


Gisteren weer een lo afgekregen. Wat een eerlijk gevoel dat het nu weer wil met het scrappen. Ik heb een tijdje het gevoel gehad dat sinds dat ik zwanger ben mijn creativiteit was verdwenen, maar gelukkig het komt terug.
Ben op dit moment 2 pagina's verwijderd van het Ankum album, maar de kleuren die ik erbij uitgezocht heb zijn zijn me te donker en de titel wil maar niet komen.
Dus zijn ze aan de kant geschoven en ben ik met het Belgiƫ album begonnen. Het lijkt me leuk om als bassisvel een witte vel cardstock te nemen en dan bij alle pagina's.
Tot nu toe lukt het en het worden naar mijn mening leuke pagina's.
Denk niet dat ik iets moet toevoegen aan deze pagina's met uitleg, want als je naar de pagina kijkt wijst het wel voorzich, mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes en tot gauw,
Jacqueline

Geen opmerkingen: