donderdag 11 september 2008

gewonnen





Een tijdje terug heb ik meegedaan aan een scrapwedstrijd bij Marja's hobby in Bedum.
Ik ben normaal helemaal geen persoon die daar uit mezelf aan mee zou doen, maar ik vond het wel leuk om er een keer aan mee te doen en tot mijn grote verbazing won ik de eerste prijs (een Frances Meyer pakket naar keuze). Ik heb een pakket met overwegend groene kleuren genomen. Ik ben er dan ook heel blij mee en had zeker niet verwacht dat ik een prijs zou winnen. Een foto van de winnende lo zal ik binnen kort een keer plaatsen.
Op dit moment heeft Marja een nieuwe wedstrijd waarmee je een zippe-mate kan winnen (toch ook niet verkeerd). De opdracht voor deze keer is het maken van een zomer lo en je kunt hem tot 30 september bij Marja in de winkel inleveren.

Geen opmerkingen: