dinsdag 30 september 2008

Even weer een berichtje van deze kant. Voor het scrappen heb ik op dit moment weinig tijd (verjaardagen, visites, werk en rusten als ik moe ben). En als ik dan uiteindelijk weer tijd en zin voor het scrappen heb wil het maar niet lukken om een pagina af te krijgen. Ondertussen liggen er 5 pagina's te wachten die bijna af zijn. Alleen wil de finishhing touche dan niet komen.
Wel volg ik de laatste tijd af en toe een crop bij Marja's hobby in Bedum. Dit is voor mij echt een manier om me te ontspannen. Het is er gezellig, er wordt veel gepraat en gelachen. En ondertussen zitten we te scrappen. Morgen is er weer een crop, maar helaas kan ik niet en daar baal ik dan ook wel van, maar op naar volgende week.
Maar verder klagen we niet, want wat ik op dit moment wel maak en doe is goed en dat is belangrijk.

Groetjes en tot gauw,
Jacqueline

2 opmerkingen:

scrappy jen d zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
scrappy jen d zei

Lieve Jaqueline,
Ik ben heel erg blij voor jullie twee, dat het zo goed gaat met de zwangerschap!
Nog een paar weekjes en dan kunnen jullie je spruitje in de armen houden! We kijken er allemaal naar uit en natuurlijk jullie wel het meest!
Ben nog even bij Marja geweest: moest onverwacht invallen op een school en heb geluncht bij haar!
Ik bel je snel eens even, ok?
Groetjes, Jen.