woensdag 5 maart 2008

ik ben er nog

aangezien ik de laatste tijd slecht heb geblogd houd het niet in dat ik dan ook niet scrap. Ben de laatste tijd druk met mijn huiswerk, want over 4 of 5 week heb ik weer examen en ik moet er nog veel voor doen. Maar aangzien je niet alleen maar met je huiswerk bezig kunt zijn mag ik af en toe scrappen en het aantal layouts in de teller gaat dan ook al aardig omhoog. Ben op dit moment met ons album bezig van onze afgelopen zomer vakanie. We waren maar een weekje weg en ik verwachte dan ook niet dat het een gootalbum zou worden, maar nu ik zo bezig ben schrik ik alweer van het aantal pagina's wat ik af heb en als ik kijk hoe hoog de stapel met foto's nog is dan wordt ook dit wel weer een dik album.

Maar ik laat binnenkort wel de foto's zien,

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

scrappy jen d zei

Lieve Jacueline,

Je moet maar zo denken: wat in het vat zit, verzuurt niet!
Aangezien je erg mooi scrapt is het voor ons allen de moeite waard even te wachten op je zomer-album!
We zijn natuurlijk wel nieuwsgierig, maar.....
Je examen gaat voor, he?
Heel veel succes!
Tot gauw, Jen.