zondag 17 februari 2008

valentijn


Hopelijk hebben jullie net zo'n leuke valentijn verrassing gehad als ik.
Peter en ik doen al jaren niet meer aan valentijn. Ik vind het te commercieel en als je iemand al bloemen wil geven op deze dag zijn ze duurder en ook niet de meest verse bloemen die je kunt kopen aangezien ze wat langer bij de kweker in de koelcel blijven staan omdat ze er dan een betere prijs voor krijgen. Maar dit jaar lag erop de deurmat een kaartje met allemaal hartjes erop. Toen ik ook nog mijn naam op het kaartje zag staan werd ik helemaal warm, maar aan het handschrift te zien had ik niet het idee dat het van Peter afkomstig was, maar van wie dan? Hoe langer de avond duurde hoe meer ik begon te twijfelen (zou er iemand een grap met mij uithalen). Uit eindelijk kwam Peter thuis en ik bedankte hem voor het kaartje, maar hij zei niks te weten van een kaartje. Nou het moest niet gekker worden, dan maar zeggen maar ik herken je handschrift toch uit duizenden. Het antwoord wat ik kreeg maakte mij warm, Peter zei: en ik nog wel geprobeerd om netjes te schrijven.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: