zaterdag 19 januari 2008

update

even een update. Deze week flink met mijn huiswerk bezig geweest en het is net of als dat weer goed gaat met het leren het scrappen ook makkelijker gaat (geen rem of geen schuldgevoel dat ik srap en niet leer).
Ook ben ik deze week met verschillende pagina's begonnen maar ik heb er dan ook nog geen één af, daarom alleen een paar detail foto's.
Het zal niet lang duren voor de eerste lo af is, want er moet alleen een houtjetouwtjeknoop (scrabbelwoord?) doormidden worden gezaagd (fluitje van een cent hé pap).
Ook heb ik deze week mijn scrapbookkamer opnieuw moeten indelen aangezien mijn lief ook weer gebruik van zijn dartbord wou maken. De eerste opstelling werkte prettig en alles stond binnen handbereik, maar nadat ik er op een ochtend aan zat te werken vond ik dat er te weinig daglicht op mijn werkplek kwam (ik vind daglicht altijd erg belangrijk om te kijken of de kleuren goed uitkomen is dit een tik van mij of zijn er meer scrappers die dit ook hebben, ik hoor het graag en misschien zijn er ook wel adviezen om s'avonds goed te scrappen).

Hieronder volgen de drie detailfoto's

Groetjes Jacqueline



Geen opmerkingen: