zaterdag 22 december 2007

witte kerst ????




het was dat we vanochtend even naar de stad moesten, maar ik denk dat we anders het dorp niet uit waren gekomen en dat we het prachtige weer hadden moeten missen. Oké we wonen aan het rand van het dorp en hebben ook uitzicht op de landerijen, maar wat ik vanochtend zag vanuit de auto was net een sprookjeswereld. Helaas kon ik niet veel foto's nemen, want je kan de auto niet alsmaar aan de kant van de weg zetten. Het leek net of het toch een witte kerst wordt.





Afgelopen zaterdag was ik weer bij Marja in haar winkel en liet ze me zien dat ze nieuwe mallen had voor het maken van enveloppen. Ik had er gelijk allemaal ideeën mee (leuk om kleine kadootjes in te geven, leuk voor traktaties en wat voor ons ook heel handig is is geld voor een verjaardag erin te doen). Nou ik was om heb gelijk maar papier meegenomen en ben aan de slag gegaan. Het is een kleine moeite en het ziet er ontzettend leuk uit.
Zie de resultaten.

Vanavond nog een lo gemaakt voor ons Barcelona album en toen ik wou kijken hoeveel bladzijden ik nog wou maken bleek het mapje met losse foto's al leeg te zijn en dat dit mijn laatste pagina was. Het hoort misschien raar maar ik ben blij dat ik nu met een ander project bezig kan en niet alleen maar met een album bezig ben.
Als het morgen helder weer is zal ik een foto maken en hem hier plaatsen.
Heb dan ook het plan om weer met verschillende dingen tegelijk bezig te gaan.
Nu nog even met mijn blog bezig en dan nog even op het internet surfen naar leuke ideeën.

Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: