woensdag 12 december 2007

foto's van mijn scrapkamer



Het bleek toch dat ik mijn batterijen niet had opgeladen en dat terwijl ik er toch wel minstens drie maanden de tijd er voor heb gehad, maar nadat ze een nacht aan de lader hadden gezeten kan ik er nu weer rustig op los fotograferen, maar waar begin je. Ik wil zoveel laten zien en van zoveel dingen in deze tijd foto's maken. Toch heb ik me voor genomen om het rustig aan te doen en alles beetje bij beetje op deze blog te zetten.
Als eerste wil ik mijn opnieuw ingerichte scrapkamer laten zien, het is met allemaal meubels ingericht die we al in huis hadden. Ik hou van rust op mijn scrapbookkamer (want het bureau is meestal toch een rommeltje), zodoende heb ik een paar jaar terug ook voor 1 kleur gekozen om alles in op te ruimen. Zoals je ziet is het toen de kleur blauw geworden en dat terwijl ik verder in het gehele huis geen blauw heb.
Ook werk ik graag met mijn geleende (en nog nooit weer terug gebracht naar mijn vader) dymolettertang om aan te geven wat er in alle bakjes zit. Ook heb ik ondertussen de kast waar we onze boekhouding en verdere zaken in bewaarde al in beslag genomen.
Ondertussen kan ik lekker naar een muziekje luisteren en als er echt iets belangrijk op de t.v. komt zet ik de draagbare erbij. Het is goed vertoeven in mijn scrapkamer.

Groetjes Jacqueline
En tot Gauw



1 opmerking:

Birgit zei

Nou, dat ziet er gelijk veeeel leuker uit wat foto's op je blog! Maar wat is jouw scrapkamer walgelijk netjes.... kun je niet eens bij mij komen opruimen? :)