vrijdag 3 augustus 2007

Ik heb een rustige week gehad als het om scrappen gaat. Ben alleen dinsdag bij mijn overbuurvrouw wezen scrappen. Het was een lekker ontspannende ochtend en heb voor mijn doen veel afgekregen. Als eerste heb ik een pagina in het zwart-wit over mezelf gemaakt en ben er zeer tevreden over. Zie het resultaat morgen op dit blog. Als tweede heb ik een begin gemaakt over het stadion van Barcelona (hoop dat het nu een keer de laatste pagina is, want ik begin er een beetje zat van te worden).
Verder heb ik deze week veel aan mijn blog gewerkt. Ik wou wel iets anders want ik vind de kleuren te saai, maar ik kan er ook geen kleur bij vinden waarvan ik zeg: dat is hem. Voor mijn gevoel moet het een neutrale kleur zijn die bij alle lo's past, want ik zie niet de mogelijkheid om het bij elke dag een andere kleur te doen, weet niet hoe het moet of heeft er iemand een tip. Ik hoor hem graag. Wie weet komt het één deze dagen nog.
Vanavond een tijd samen met Peter in de tuin gewerkt en vanmiddag in de middagpauze de boodschappen voor het weekend gedaan zodat ik hopelijk dit weekend lekker in onze tuin kan scrappen.
Helaas had ik vanavond geen fototoestel bij de hand, want Peter lag op zijn knieen op de grond om een kikker te vangen die bij ons in de kamer zat rond te springen terwijl ik zat te telefoneren. Het was een lollig gezicht, maar we vroegen ons wel af wat dat beest bij ons binnen deed.
We hebben vele kikkers in de tuin en ook hele grote het is voor ons dan ook niet speciaal om een kikker te zien, maar in huis?

Groetjes Jacqueline

1 opmerking:

Anna zei

Hoi hoi

zo nu eerst even een berichtje van je overbuurvrouw, heb net even je blog bekeken en de pagina's natuurlijk, ziet er leuk uit hoor, intussen heb ik zelf ook maar even een blog aangemaakt, maar moet het verder nog invullen, morgen weer scrappen samen, en eens kijken wat we nu weer gaan maken,
tot morgen.

Groetjes Anna