maandag 30 juli 2007

album Barcelona

Ik was er gisteren nog van overtuigd dat ik mijn album van Barcelona wel in september af zou krijgen, maar toen ik vanochtend even door de foto's bladerde kwam ik tot de ontdekking dat ik nog wel 25 pagina's op zijn minst klaar moest maken, nou dat is wel heel veel voor het einde van september en dan zit onze vakantie daar ook nog tussen (ik ben wel verslaafd aan het scrappen, maar als we weg zijn neem ik geen scrapspullen mee), tijdens de vakantie verzamel ik alleen maar, ook dat zal moeilijk worden aangezien we naar Duitsland gaan en daar nog niet zoveel scrapwinkels zijn.
Moet mezelf maar wat meer tijd gunnen, want na Barcelona zijn er nog vele dingetjes die ik ook nog even wil doen en dat terwijl er dan ook al weer de foto's van Duitsland zijn.
Gistermiddag heb ik de nog een spread gemaakt, het gaat over het hotel waar we in Barcelona verbleven. materiaal wat ik heb gebruikt is: BG papier, hoekjes (kars), bloemetjes, sleuteltjes (7 Gypsies), lintjes (joy en privé), cricut met het opposites attract, brad knoopjes.





Groetjes Jacqueline

Geen opmerkingen: